100112 - Trött -

Usch vad jag är trött.
Igår var jag i alla fall och tränade brottning, det var skönt.
Skulle även väga mig, var nervös att jag gått upp nu efter jul,
men hade faktiskt gått ner ett kg till :D
Det är ju hur bra som helst.
Kom hem därifrån vid halv nio, åkte hem och duschade.
Pratade med min älskling i telefon en timme innan jag slocknade i sängen.
Gick upp sju idag, har nyss ätit frukost,
ska snart åka och jobba från nio till halv sex.
Hem direkt efter det och sedan träna klockan sju.
Mer kommer jag inte hinna idag.
Ska bara hänga tvätten innan jag åker till jobbet.
Så har inte tid att sitta här längre.

Saknar min älskling jättemycket.
Vill kramas och mysa med honom,
men han kommer hem på torsdag,
och det är bara bra vi får sakna varandra lite.

-Annelie-

Kommentarer
Jocke säger:

Jag saknar dig med plutt, så Mkt att jag inte kan sova ens. Längtar tills på tors. Ska försöka sova nu igen. Sen vill jag bara säga att jag älskar dig så Mkt. Jag är glad att de är du och jag snuttan:). Puss puss

2010-01-12 | 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback