100106 - Onsdag -

Sverige kom i alla fall trea igår på jvm. Slutade med att Kans, Busk, Björne, Jennifer, Jocke och jag såg på matchen tillsammans. Eller, jag somnade i soffan i tredje perioden :D Och kommer fortfarande inte ihåg hur jag tig mig in i sängen. Hehe. Idag vaknade jag vid tio i alla fall, la mig i soffan och kikade på lite tv. Jocke och Björne gick upp vid elva, halv tolv. Jag hoppade in i duschen och åt lite frukost. Sedan följde jag med Jennifer, vi behövde handla lite. Så kom nyss hem, ska bara ta det lugnt idag. Kolla igenom nya HM-katalogen och skriva upp vad som ska handlas på IKEA när vi ska dit. :)

Blir så jävla less på alla falska människor som finns,
som säger en sak till mig och sen gör tvärtemot.
Hur fan kan man säga att man inte tycker om en person till mig?
Och sen ha öppna konversationer med den på facebook!?
Tycker det är så jävla falskt så det är inte sant.
Jag mår inte dåligt över det, men stör mig mycket på det!!

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

nu tycker jag att det är dags att börja uppdatera ofta ofta !!!!!!!!!

2010-01-11 | 07:21:16
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback