100104 - Tillbaka till rutinerna -

Ja, nu var det måndag igen, en helt vanlig dag. Jocke började jobba och likaså så jobbade jag idag. Men är skönt att rutinerna börjar komma tillbaka nu. Det har vart alldeles för mycket vakna nätter, godis och ingen träning under julen. Men tog tag i det idag. Började ju som sagt jobba nio idag, slutade ett. Åkte hem och gick ut med Solo och sedan for jag till Orsa och satt barnvakt. Kom hem vid halv fem, då hade älskling kommit hem och ställt sig och börjat diska, glad jag blev då. :)
Jennifer kom vid fem, så tränade vi ett tjugominuterspass, men räckte kände vi, jag är snorig och hon har precis vart sjuk. Men kommer nog ha träningsvärk i magen imorrn, hoppas i alla fall det. :) Lagade mat efter träningen, makaroner och korv. Gott. Sedan duschen och en kopp the framför teven. Nu ska jag dra täcket över huvudet, då jag börjar känna mig täppt i näsan och snorig.
Imorrn bitti ska jag upp halv sju, ska skjutsa Jocke till jobbet då jag behöver bilen när jag slutat, för skulle ha lämnat in min timrapport i Orsa idag, men likväl glömde jag väl de, så blir en extratur dit imorrn. Jaja, shit happens. Hoppas jag bara kommer ihåg att lämna in den som ska lämnas in i Mora med imorrn.
Ska även träna imorrn bitti, Jennifer kommer hit till typ kvart över sju, så hinner vi träna innan jobbet. Skönt att ha det gjort, men ska nog träna på kvällen i alla fall, om jag inte åker till Falun, får se vad som händer.

Nej, nu säger jag godnatt.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback