Varför?

Vet inte varför jag ens skriver ett inlägg nu, har inte lust med det alls, har totalt vaknat på fel sida idag. Det är Jockes fel, för han är borta på veckorna och jag saknar honom så mycket, det är elakt att vara borta såhär mycket. Så ja, idag är det hans fel, men han kommer ändå få en stor puss och kram imorrn när han kommer hem, bara för att han är som han är och han är min! ♥

Igår kom det i alla fall lite folk, hade ju marykayparty, var jätteroligt att se allting, man ville beställa allting som fanns, men vart finns pengarna till det? Det vart i alla fall något litet, men det får ni se när jag får hem det.

Idag har jag sovit till tio, ja usch, så länge ska man inte sova, hela dagen blir förstörd, hämtade i alla fall Emilie vid elva, hon följde med hit för att lära mig hur man gör om headern på bloggen, det är så man skäms, hon kan mer än mig.. Men nu vet jag hur man gör i alla fall, jag har inte haft tålamod att leta reda på alla sidor där det står och så.

Men älskar headern nu, Jocke är så fin på kortet, hans leende förgyller hela min dag (utom idag).
Jag kommer fortfarande ihåg när det kortet togs, Mikael hade fyllt år och vi hade fest, Jocke stod och kollade på mig och log, då knäppte jag kortet, det var även den kvällen han berättade att han fortfarande hade känslor för mig :)

I alla fall var jag i skolan mellan halv ett och halv tre idag, när jag kom hem så satte jag mig i soffan och nu sitter jag här. Ska snart byta om för att träna tjejer i brottning och efter det skjutsa Emilie till Orsa, sedan åker jag hem, ska inte träna något idag, har börjat fått ont i halsen, får ta en långpromenad imorrn för att kompensera det idag.

Har nu gått under 83 kg. Så nu är det bara ca 4,5 kg kvar och har sammanlagt gått ner 6 kg. Typ något sådant, orkar inte räkna i huvudet. Så bra :D

-Annelie-

Kommentarer
Hillevie säger:

Tog ett tag för den nya headern att visas men riktigt bra vart de :)

2010-02-12 | 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback