Torsdag

Har vart vaken sen tio i sex, gick upp i tid idag.
Har nyss betalt alla räkningar, skönt att inte ha det liggandes över sig.
Så mamma, om du läser de här, har satt över 500 till dig,
vet inte riktigt vilket konto det hamnade på, men har skrivit Annelie som avsändare.
Nu ska jag äta lite innan Peter kommer och hämtar mig.
Ska ha mamma bil idag och det har han annars, så ska skjutsa honom till jobbet,
så jag kan ta den till mig jobb och skola sen.
För idag jobbar jag till tolv, sen börjar skolan halv ett och halv tre ska jag hämta min bror.
Och fem ska jag träna småtjejer och sju tränar jag själv.
Vill mest bara att dagen ska ta slut någon gång idag.

-Annelie-

Kommentarer
dimalim säger:

gud vilken söt hund du har :)

2010-02-25 | 07:44:47
Bloggadress: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback