Söndagsmys

Har inte haft tid att skriva något i veckan, så nu sätter jag mig här en snabbis innan sängen kallar på mig. :)

Har fått jobb fram till och med vecka 14 nu, 20 timmar i veckan, det är bra de, då hinner jag med skolan och träningen med. Så då blev jag glad.

Annars har jag mest tränat och jobbat hela veckan lång. Hade ont i halsen också, trodde jag skulle blir förkyld, men verkar som jag klarat mig ifrån det, tack och lov.

Igår var vi ner på Mora en vända och kikade lite, hittade jättemycket jag ville ha, bara för att jag inte har pengar till det nu. :( Men men, shit happens.
Var på fest hos Jennifer igår kväll, hon fyller 20 imorrn, grattis till henne. Var en rolig kväll som måste göras om. La oss vid två inatt, gick upp vid halv tio.

Idag har det verkligen inte hänt mycket, Jennifer kom hit och vi har legat i soffan större delen av dagen. En vända gick jag upp och startade en tvättmaskin och vek en veckas tvätt. Sedan soffan igen, när Jennifer åkte hem satte jag mig framför datorn och kollade på unga mödrar - Norge, kan inte bärga mig tills jag och älsklingen har en bebis. Jag skiter i alla som säger att jag är för ung, men jag blir 22 år i år, jag vill inte vara över 25 när jag får barn och sen får folk snacka vad de vill, det handlar ändå inte om ålder i slutändan, utan hur man tar hand om barnet och ger den vad den behöver.
Nu har jag nyss hängt tvätten och städat av badrummet snabbt.

Och nu kallar sängen på mig, Jocke ska åka imorrn eftermiddag och jobba, så ska mysa med honom lite.





Såhär fint var det när vi åkte skoter förra veckan.



-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback