Onsdag

Vaknade vid åtta idag med, har haft världens sjukaste dröm inatt. Började med att jag skulle tävla i brottning, var ute och gick för var soligt, då är det en brud som bränner en cigarett på min arm, då flippar jag totalt och typ slår ner henne, tar upp henne igen och kastar ner henne för en lastkaj, slutar med att jag slår hennes huvud i en sten och när jag ser blodet som kommer (hon är fortfarande medvetande), då börjar jag be om ursäkt för jag flög på henne och flippade. Undrar vad såna drömmar betyder? haha

Har ätit frukost och kollat på andra avenyn och gått en promenad med Solo nu på morgonen. Ska snart bädda sängen och vika lite torr tvätt. Efter det ska jag åka till skolan och prata med studievägledaren. Ska skicka in papper och ansöka om studiebidrag. Hade ju vart bra om man fick det i alla fall.

Ikväll ska jag ha marykayparty här hemma. Så kommer i alla fall några stycken. Kan ju bli roligt. :) Ska baka en kladdkaka tills det, så man har något att bjuda på. Ska även ringa min syster Emilie, så hon kan fixa min blogg som jag vill göra om. :)

Idag blir det ingen träning, måste vila kroppen lite, men har sammanlagt gått ner 5,4 kg nu. Bara 5 kvar :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback