magsjuka..

Skulle vid det här laget vara på jobbet, men har legat hela natten i feber,
började igår på träningen att jag låg på mattan och hade ont i magen och trodde jag skulle spy.
Tog inte lång tid innan jag hade somnat innan det var dags att springa upp på toan.
Ja, resten kan ni räkna ut själva. Så nu har jag burit upp datorn till sängen och ligger och mår illa.
Och ingen sambo har jag hemma som kan ta hand om mig.
Måste ta mig upp ur sängen och gå ut med Solo snart också,
han kan inte vara inne hela dagen för att jag är sjuk..
Usch och fy, jag hatar att vara sjuk, det värsta är att jag mår dåligt över att vara hemma från jobbet.
Ja, hoppas jag mår bättre så jag kan åka dit på torsdag, onsdagar jobbar jag inte i alla fall så då behöver jag bara vara hemma en dag från jobbet som tur är..



-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback