Frisk och pigg.

Gick och lade mig tidigt igår kväll så jag skulle vara pigg tills idag och det var bra gjort, för idag är jag frisk och har så mycket energi över. :)
Det är bra de, så har vikt all tvätt idag, diskat, tömt kattlådan, dammsugit lite, och bara allmänt fixat. Så bra när lägenheten är snygg. Håller även på att göra en lista med allting som är slut här hemma som behövs handlas.
Så på lördag ska vi storhandla jag och älsklingen.
Skönt att veta att kylskåpet och skafferiet ska fyllas igen. :)
På fredag ska i alla fall jag ner på mora och handla till mig. Behöver ett till underställ och lite andra småsaker. En sak som jag måste handla är örhängen, ska ha småringar i riktigt silver. Har haft oäkta nu ett tag för har tappat bort de andra. Och känner hur det kliar i öronen och har fått sår. Inte bra, men fixar det på fredag, får gå utan så länge. Sen hittade jag mycket snyggt på Cubus, men det får vi se. Ska betala alla räkningar och sätta över pengar till mamma imorrn först.
Nu ska jag se på lite mer unga mödrar. Annelie kommer vid tre, då ska vi ta en långpromenad och plugga det sista.



Kärlek

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback