Önskelistan för i år..

Jag har en önskan i år, bara en sak, inget annat. Det är den enda saken jag vill ha i år. Och det är bara Jocke som kan ge mig den. Jag vill bli gravid.
Min kompis fick barn inatt, en flicka, jag är jätteglad för hennes skull. Men jag vill ju med..
När är det min tur?
Vi har nu tagit tag i att få hjälp. Så har skickat in en hälsokontroll. Nu väntar vi på att en kurator ska ringa oss, så ska vi in och prata med henne. Sen vet jag inte vad som händer. Får se, men jag hoppas det händer innan jul.
Jag vill bli gravid och det idag. Men idag fick jag mens, så är bara att dra täcket öevr huvudet och gråta över det och sen gå vidare.. Som vanligt varje månad.
Det är min önskan i år..

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback