Laslistan

Igår mejlade jag till Mora kommun för att fråga om mina lasdagar, som jag trodde så hade jag tillräckligt för att få hamna på laslistan, så nu står jag på den och genom det så får jag gå före andra som inte står på den för att få mer jobb :). Känns helt underbart och det betyder att i vår när jag enbart ska jobba kommer få mycket jobb :D
Fick även jobb idag, så har jobbat mellan elva och fem.
Så fick jag likaså jobb imorrn, så imorrn jobbar jag mellan halv åtta och halv fem. Perfekt med mer timmar den här månaden.
Annars idag så har jag nyss ätit mat, har nu satt på mig pyjamasen och ska nu sitta framför teven resten av kvällen och se mina program :), har dukat upp med julgodis och julmust. Så en perfekt tisdagskväll, eller hade vart ännu bättre om Jocke vart hemma med mig :).
Men får ha honom hemma över jul i all fall, det gillas :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback