Julmys

Igår blev jag undersköterska på riktigt :D. Gud vad skönt att det är slut.
Idag har det vart en lugn dag men ändå fått mycket gjort.
Det började imorse redan halv nio, då var jag på gymmet och träffade min PT, fick ett nytt pass av henne, var riktigt roliga övningar.
Efter det for vi hem och åt frukost, ja, Jocke tränade samtidigt också. Efter vi ätit frukost noppade jag mina ögonbryn och duschade.
Sedan har vi handlat en massa idag, både på systemet och affärer. Har även fått upp granen idag, blev väldigt fint.
Och det vanliga har man ju även gjort, diskat, lagat mat, dammsugit, dammat, städat badrummet osv.
Så nu får ni se lite julpynt vi gjort. Ni får se från vardagsrummet och lite från köket. Orka inte ta kort på alla rum, men i de flesta rum sitter det någon tomte och en adventstake eller stjärna:).
Nu sitter jag med färg i håret. Ska fixa utväxten, blev en annan brunfärg med, men tror inte det blir sån stor skillnad. Ska även ta bort nagellacket från naglarna, så de kan bli lite julfina, men det gör jag en annan dag :).
Annars ikväll så blir det robinson och lite julmys med film, chips och läsk.


-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

börjar med att säga grattis :)



och sen tänkte jag bara säga att det ser ut att vara riktigt julmysigt hemma hos er

2010-12-17 | 22:03:01
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback