Juldagen + julklappar

Vi for till mamma vid halv två idag, kom dit och satt och pratade. Blev julmat idag, gott var det. Efter det blev det julklappsutdelning. Fick bra saker :). Sen blev det inte så mycket mera. Nu har vi nyss kommit hem och ska kika lite på vad kvällen har att erbjuda. Blir inte så mycket text nu, blir mest bilder :).


Vi fick en bröllopspresent av Pelle :)

Av mamma fick jag vattenflaskan och ett par träningsvantar, det andra paret fick jag av Jocke :).

Jag och Jocke fick sodastreamsmaker

Av mamma fick jag presentkortt på Intersport (nya träningskläder :D)
Av Jocke fick jag presentkort på stil (Nya jeans :D)

Pappa gav alla syskon detta spel (ett var). Vi började spela igår kväll och det var skitkul :P

Jag fick det rosa och Jocke fick det blå av farmor.

Fick tomtar av Emilie och Viktor

Jocke fick ölglaset, det rymmer en och en halv liter :D
Jag fick vinglaset som rymmer en hel vinflaska :D. haha
Johan som köpt det till oss :)

Fick ljus av pappa och Hillevie och farmor hade sticka sockor som vi fick ta,
så jag och Jock tog några par var.

Fick två stycken av Pelle, de hänger nu i sovrumsfönstrena :)

När jag öppnade det här paketet så blev jag så glad, mamma har en som jag försökt få ett x antal ggr.
Nu hade hon lyckats fått tag på en, så nu händer den i vår trappa :).

Sedan så har Jocke fått en del saker också, men de orkar jag inte ta kort på :). Han fick kläder och en piercing av mig, sen en massa snus och småsaker.
Vi har även fått trisslotter, pengar av hans släkt, en jättefin ängel av hans mamma :). Nu har jag säkert glömt skriva något, men är inte så lätt att komma ihåg allt, men nu är vi så nöjda så :). Nu ska vi se vad vi ska göra ikväll bara.
Och längta tills jag kan bränna mina presentkort :D.
Tack för en underbar jul mina nära och kära :)

-Annelie-



Kommentarer
fia säger:

finajulklappar du fick :)

verkar ha haft en supermysig jul du med.

2010-12-26 | 09:07:31
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback