Fredag

Imorse gick jag upp halv sju, sminkade och klädde på mig. Duktiga jag, sen fick jag i mig en kopp varm choklad som min kära Jocke gick upp och gjorde åt mig :). När jag åkte till jobbet så gick han och la sig igen.
Jag jobbade mellan åtta och ett. Perfekt tid.
Efter jag slutat så for jag hem och skrev handlingslista. Så for jag och älskling först till Orsa och skrev på min timlista, vidare till mamma och lämna kläder hon ska laga åt mig och hennes bakbok som jag lånat och skrivit av. Vidare till Mora kommunhuset och lämna fler timlistor.
Ica Maxi stod på tur och vi handlade en massa baksaker.
När vi kommit hem så packade vi upp allting så kom Jennifer och Busk förbi en vända, satt och pratade med dom och började baka. Så idag har jag och älskling julbakat en massa, men har fler saker att göra och tre degar som står i kylskåpet och ska göras klart imorrn.
Får se om man hittar något mer att baka sen kanske.
Nu sitter jag i soffan och väntar på älskling, han är och handlar mat åt oss, vi skulle ha lagat, men efter att ha bakat hela eftermiddagen så var vi ganska slut, så blev snabbmat idag.
Skriver mer imorrn och berättar om vad vi bakat. Ikväll blir det filmkväll och mys :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback