Äntligen :D

Idag har jag vart i skolan. Nästa torsdag så är det en halv dag, sen lunch och efter det avslutning, sen är jag färdig :D. Fy fan vad skönt säger jag bara, men sen är frågan, vad ska jag göra sen då?
Jag tror det blir mycket ledigt i jul och nyår både för mig och Jocke. Så kan vi njuta av varandra och bara vara. Det skulle vara underbart. Det har vart mycket nu på sista tiden med skola, jobb, hemmet, att försöka bli med barn. Vi ska nog bara ha en lugn och harmonisk jul nu.
Slutade skolan två idag, åkte hem, men glömde på vägen bort att jag skulle till mamma och hämta Solo, mitt minne sviktar som fan just nu alltså. Men det gjorde inget att jag glömde honom, för när jag kommit hem så ringer Anneli (mammas kusin) och frågar om hon får ta honom tills på lördag. Så det var väl meningen att jag skulle glömma hämta Solo idag. hehe.
Men när jag kommit hem så hämtade jag posten och får se ett brev från landstinget så tog mitt hjärta ett skutt. Och jo, det var kuratorn som jag och Jocke ska träffa. Så vi fick en tid vi ska dit, men den kan vi inte, så ska ringa och ändra imorrn, idag var hon inte där.
Nu sitter jag i soffan och väntar på att Jocke ska komma hem, de var i evertsberg för en stund sedan. Så det dröjer ett tag till innan han kommer. När han kommer ska vi äta tillsammans i alla fall. Sen ska jag iväg coh träna småbarnen. Men ska inte träna själv idag på brottningen. Ska köra ett 20-minspass med zumba här hemma nu istället.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback