2:a advent

söndag idag, vaknade vid nio, så då förflyttade jag och älskling oss från sängen till soffan och kollade på toy story 3, blev aldrig av igår, vi fastnade vid en annan film på 4:an, shooter, den ville vi se färdigt.
När vi sett färdigt toy story 3, så var klockan helt plöstligt elva. Men är söndag, så vi har ingen brådska mednågot idag, allt bak är färdigt. Jag ska nog bara göra bröd som vi kan äta till frukost idag. Är ju 2:a advent, så ska vara lite mysigt då. Nu på morgonen så har jag bäddat sängen, slängt in en tvättmaskin, plockat undan lite och Jocke har gått med Solo och diskat. Nu står han i duschen och jag har precis kommit ur den.
Så ska klä på mig och sen baka bröd. Annars idag så ska vi till bynn och hälsa på, fika lite. Det blir en lugn söndag med inga måsten. Ingen träning har det blivit heller, Jocke är förkyld och jag med. Så har vilat nu i helgen. Men imorrn sätter jag igång igen.
Ska vika tvätt innan vi ska åka också, så man verkligen kan komma hem och inte göra något.


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback