Målar

Idag gick jag och Jocke upp vid nio. Klädde på oss, bäddade sängen och slängde i en tvättmaskin, sedan for vi till Djurmagasinet och köpte valpmat till valparna och lämnade av det hos mamma. Efter det for vi till Noret och köpte slippapper. Handlade även en ny tvättställning då den gamla gått sönder, och en stång till duschdraperiet då jag ryckte sönder den andra efter jag duschat förut :D haha. Handlade lite annat smått också.
När vi kom hem så åt vi frukost och kikade på lite tv.
Sen satte vi igång, Jocke började slipa utemöbler och jag målade det som var färdigt. Så nu har vi 2 stolar som snart är helt färdigmålade :D
Ska hänga lite tvätt snart, diska och dammsuga hallen.
Börjar jobba kvart i fyra idag, min sista jobbvecka med schema, sen är det tillbaka till att vara timvikarie. Usch vad det är tråkigt.
Jag vill ju ha ett fast jobb med schema.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback