Fotobomb

Igår hade vi en riktigt mysig dag, vi gick upp vid sju, åkte hemifrån vid nio. Då for vi mot Borlänge, kom fram till typ halv elva, då började shoppingen, brände hur mycket pengar som helst, Jocke brukar vara den som får ångest närvi gör slut på pengar, men inte igår, då var det jag som började få ångest :D. Men en underbar dag, det behövdes.
Vid tre var vi påväg hem, fick ett samtal och allting ändrades. Så allt som allt kom vi hem vid tio igår kväll. Men kan inte skriva om det här. Så då gör jag inte det.
På vägen hem kände jag hur jag började snora också, så idag när jag vaknade så hade jag feber, snorig och mådde skit. Bara att börja kurera sig, jag börjar jobba klockan tre idag, och innan det ska det göras matlådor åt Jocke och fixa och donas.
Ska ringa Alexandra och kolla när hon kommer hem också, så man vet ungefär.
Nu ska ni få se på lite shopping.


Smycken, armband, halsband och örhängen.


Underkläder och strumpor


En stickad kofta med huva, underbar kalla dagar :)


En kjol och jeansleggings


Självklart fick jag med ett par skor hem, så snygga :D


Älskling kom hem med jeans.


En massa kalsonger.


En tjocktröja


Och ett par skitsnygga skor :)

Nu ska jag kurera mig en stund till för att sedan göra ett ryck :)

Är det såhär det kommer vara nu?
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

så skönt med lite shopping emellanåt :D

2010-08-30 | 07:07:15
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback