Bakdag.

Idag gick vi upp vid nio, duschade och sen satte jag mig i bilen till mamma. Hämtade Liam hos Bea och sen skjutsade jag mamma till hennes jobb så hon kunde visa upp valparna. Efter det skjutsa jag hem henne, sen for jag och Liam hem till mig och Jocke. Liam somnade i bilen på vägen hem, så jag fick bära in honom och lägga han i soffan, han hade vart vaken sen halv sex, så vi lät honom sova.
Medan han sov åt jag och Jocke frukost och myste på i soffan lite.
När Liam vaknade for vi och handlade ingredienser. Sen hem och baka. Björne och jag bakade till en början, då gav Jocke Liam lunch och lekte med honom.
Sedan tog Mikael Liam ut i lekparken och lekte med honom lite och jag satte mig framför datorn medan Jocke och Björne bakade lite :D
Sen fick de lov att ropa på mig, Jocke skulle knåda ihop en deg på diskbänken, men allt fastnade på hans fingrar, så jag fick hjälpa honom. haha.
Lotta kom och hämtade Liam vid fem och vi andra åt mat. Nu väntar vi på Jennifer och Busk, så ska vi fyra se på en film.
Jag har ångest för vad jag ska göra tills på onsdag, då börjar skolan, och jag har inget jobb denna vecka. Jag har skolarbeten som ska in, men jag jobbar bäst under press, så det lär väl inte hända något med det innan det ska lämnas in. Ska beställa tre nya böcker oxå, men vet bara en vi ska ha. Måste ta reda på det på något sätt också. :S
Nu tror jag att jag ska sortera lite bland mina papper innan de kommer. Såg även nu att jag måste sortera mina foton på datorn igen.


Jocke med mer deg på fingrarna än på bordet :D



Allt färdigbakat. (Några påsar syns inte på bilden)
Det blev: knäckkakor, chokladkakar, muffins, vanilj och kanelbullar och en sockerkaka.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

mm mums :)

fan annelie nu börjr jag ju sakna dej igen.. var för längesen ! vi måste se till att ses snart !

går du i skolan varje dag i veckan ??

2010-08-23 | 06:11:14
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback