Plugga eller tv?

Idag behövde jag inte gå upp förrän sju då jag börjar åtta, men så blev det inte. Pratade med Jocke och sa godnatt igår kväll, då bad jag honom ringa mig halv sju-sju. Det skulle han göra, klockan sex ringde han, han glömde bort vilken tid det var. Jaja, bara att gå upp då.
Åkte till jobbet så jag var där till åtta, jobbade till fem, sen hem. Nu sitter jag här, funderar på om jag ska plugga eller inte. Tror jag gör det imorrn, sista dagen som alltid. hehe.
en rolig sak idag var i alla fall att jag fick förlängt på jobbet till 21 maj :D Bättre kan det inte bli, men tror jag kommer få lov att vara i skolan en del torsdagar. Men det vet de om.
Sen fick jag tre veckor till på fritids, så det var ju skönt.
Nu blir det att duscha solo och mig själv och sen göra naglarna framför teven :)

-Annelie-

Kommentarer
Angelica säger:

sv: Jag ska vara på äldreboendet på saxnäs :)

2010-04-29 | 22:38:58
Bloggadress: http://angelicaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback