Nyklippt :)

Efter jag vart på jobbet åkte jag hem till Jennifer, hon var hemma på lunch och så gick vi med hundarna. Hon hade inga fler klippningar idag, så vi boka om min från imorrn tills idag, så nu sitter jag här nyklippt och nyfärgad :) Färgade håret gjorde jag när jag kom hem. Jag är supernöjd med håret nu, var länge sen jag var så här snygg :D haha.
Har inte gjort så mkt mera idag, kom hem och färgade håret, och suttit framför datorn, känns som jag inte orkar ta tag i något som ska göras, är för mkt.
Men någon dag lär jag väl göra det.
Imorrn efter jobbet ska jag till mamma och gå ut med hundarna och se om Solo är sugen på Ninja, ska para dem igen. Efter det ska jag hem och plugga och städa har jag bestämt mig för!
Sen får vi väl se hur det blir med den saken.
Nej, nu ska jag ut med hundarna innan det blir träning :)
Kommer kort på klippningen imorrn under dagen någon gång.
Saknar min älskling gör jag med. Vill att han ska komma hem nu..

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

jobbigt med alla ensamma veckor ! det är nu vi borde bo i samma stad !

2010-04-19 | 19:15:13
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback