Fredag och stressad

Idag är det fredag, jag vaknade vid sju, kände inte för att sova mer, så lämnade min man i sängen och gick upp. Har vikit all tvätt nu, ska snart hänga tvätt och starta en till tvättmaskin. Är så stressad av allting som ska göras idag. Det måste städas. Blir tokig på allt grus som kommer in med katterna och Solo. Men snart är all snö borta och det blir finväder. Det längtar jag till som bara den.
Det som ska göras idag är i alla fall:
- Diska
- Dammsuga
- Skaka mattor
- Tvätta
- Byta sängkläder
- Fixa kuveren till wasacupen
- Gå igenom högen med post
- Rensa kattlådan
- Städa badrummena
- Gå ner 2 kg tills imorrn ( lycka till med det)
- Och en massa mer småplockandes
Så det är lika bra jag går ifrån datorn och sätter igång.
Om en timme ska jag väcka min man med. Han behöver inte sova bort hela dagen :D haha.


Måste handla lite saker idag med kom jag på.
Hundmaten är slut och kattmaten likaså.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback