En pigg måndag :)

Första gången på länge som ja är pigg en måndag. Riktigt skönt faktiskt.
Allt tack vare att det blev en lugn helg. Behövs det med ibland. Igår var vi till Falun på dalaserien en vända, sen borlänge. Kom hem vid halv fem. Då ställde jag mig och lagade mat åt Jocke, han diskade. Sedan plockade vi ur mitt skoskåp, de ska komma och fixa något idag. Men då kan jag passa på att rensa så lite kommer ut i förrådet. Efter det gick vi ut i det fina vädret och fixade på gården. Klippte bort buskar, rensade en massa, krattade och vände på jorden där vi ska plantera lite sen. Älskling åkte vid halv åtta till Karlstad, men fick sällskap av Jennifer istället, vi såg på en wallanderfilm - Mastermmind, den läskigaste utav alla, så det slutade med att hon sov kvar :)
Nu har hon åkt hem, hon tog Solo med sig, det blev jag glad av, för hade ju glömt bort att de ska komma och fixa, så vill inte ha honom här när jag jobbar då.
Nu ska jag åka till jobbet, när jag kommer hem ska jag plugga så allt det blir klart tills på torsdag.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback