Allting färdigt och klart :)

Sitter nu i soffan efter ännu en dag.
Efter jag skrivit imorse så åkte jag och handlade lite till bakningen. Sedan kom jag inte längre. Gjorde en kopp the och mackor till frukost, sen satte jag mig ute i solen och åt lite, Jennifer ringde och kollade om jag var hemma, så kom hon förbi på sin lunch. När hon var här så bakade vi muffins. Gott blev det. När hon åkt så bakade jag knäckkakor, de blev perfekta dem med. Sedan tog jag tag i all disk, gick ganska snabbt att diska faktiskt. Dammsög lite och sorterade all post. Duktiga jag :)
Sen ringde de och berättade att de kunde komma och tapetsera om vårt datarum imorrn, så då ringde jag Björne och frågade om han kunde hjälpa mig plocka ur rummet, det kunde han, som tack fick han mat och fika efter det :) Jennifer kom förbi vid sex, då tog vi en långpromenad med hundarna. Riktigt skönt att ut och gå istället för att vara på gymmet och slita.
Nu är Jennifers hundar här, hon skulle iväg en vända, så jag tar hand om dem så länge. Båd Basse och Solo har hunnit pissa inne. Hatar när de gör det. Men bara att torka upp.
Björne är är oxå, han skulle lifta med Jennifer hem ikväll.
Nu blir det att slappa i soffan tills jag ska sova och upp i skolan imorrn.


Såhär blev våra muffins :)



Det här åt Jennifer och jag idag. Mmm, vad gott det ser ut.



Det här är från sportlovet, men tycker om bilden,
så den fick komma med den oxå :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

gott det såg ut :)

2010-04-16 | 10:37:39
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback