090916 - Onsdag -

Idag har har jag och älskling vart på Morastrand och skrivit klart kontraktet på lägenheten, så nu längtar vi. =) Jag sitter just nu och väntar på Milena som ska komma, så ska vi gå och handla och köpa födelsedagspresent till Jocke som fyller år på fredag. Sedan ska vi hem till mig och baka. Idag ska det bakas bullar, sockerkaka och syltgömmor. Det blir nog bra. =) Det är riktigt roligt att baka tycker jag, men Jocke hatar det, så då tar jag Milena till hjälp istället. =)

Ska nog kika lite på arbetsförmedlingens hemsida nu först, ska läsa lite om stämpling och om jag får göra det fast jag pluggar. Det borde jag få tycker jag, för jag jobbar ju samtidigt och den dagen jag är i skolan behöver jag ju inte stämpla och pluggar gör jag ju på helgerna. Jaja, det märks väl vad dom säger.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback