091029 - Skitspruta! -

Jag hatar att jag tog den där förbannade sprutan, för inte fan är jag frisk idag heller!! Har nu haft konstant huvudvärk sedan i måndags, eller ja, med ett litet uppehåll på ca 2 timmar idag! Jag tycker det är skit, jag är hellre magsjuk än har huvudvärk, för när jag får huvudvärk, då är det fan som migrän, tror jag ska spy hela tiden och tuppa av. Så jävla ont gör det.

Nu har jag klagat klart, kan inte göra något åt det i alla fall, och jag ligger inte i sängen hela dagen för har fortfarande sysslor som måste skötas varje dag.
Så gick upp vid halv åtta imorse, duschade, klädde på mig kläder, sen dammsög jag, får göra det varje dag nu, för har tagit bort alla mattor, även vid ytterdörren, de ska tvättas och läggas undan till flytten. Så får stå ut med att dammsuga varje dag. Men då är det fint i lägenheten i alla fall.
Vid tio åkte jag till mamma och hämtade Viktor och Ninja, skulle hjälpa Viktor med nå musik. Men blev inte klar, så håller på att fixa med det när jag är piggare.
Älskling kom hem på lunchen idag, så då hade jag gjort korv med bröd till honom och Viktor. Dom åt, sen gick älsk till jobbet, Viktor spelade tv-spel. Skjutsade hem Viktor vid tre, sen hem, Jennifer kom hit på sin lunch idag, så vi snackade lite skit och så. Var trevligt fast jag inte är pigg. :/
De ringde från jobbet, så ska jobba söndag natt. Bra det!
Nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och se på tv.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback