091017 - Lördag -



Jag har vart duktig denna veckan, i onsdag skaffade jag ju gymkort som sagt. I torsdag körde jag morgonspinning, kvart i sju på morgonen. Hur duktigt är inte det? Och inte nog med det, efter att jag tränat tjejerna i brottning så åkte jag dit och gick på en sådan där crosswalker eller vad det heter. Och klockan sju började min brottarträning. Stolt jag är över mig själv.
Igår jobbade jag från nio till tre och efter det var jag hem och sa hej då till Jocke. Han skulle till bynn och sova där för de ska jaga i helgen. När han åkte så åkte jag till gymmet och gick på den där crossgrejen igen. Hem och såg på tv tills jag la mig klockan halv tio. Tidig säng jag vet, men skulle ju upp nu på morgonen.
Klockan ringde åtta i morse, jag upp ur sängen halv nio. Ut med Solo och sen in och satte på mig träningskläderna. Gjorde iordning disken så jag kunde diska sen. Klockan tio var jag på gymmet igen för att köra bodypump. Skönt var det. Hem efter det och duschade och åt frukost. Städade lägenheten och fixade. Nu sitter jag här och väntar på att Milena ska ringa.



Nu är det höst ute i alla fall. Men jag vill att det ska bli vinter nu. Så man kan åka lite skoter :D Har inte åkt skoter en gång sedan jag skaffa skoterkortet, eller rättare sagt sedan Jocke gav mig skoterkortet för han var snäll. :D


Vår lägenhet vi flyttar in i den 1:a december. Men jag vill flytta idag. Längtar så mkt. Känns som man inte kan göra något i den vi bor i nu, för man ska ändå packa ner sakerna. Och har ju en tv-bänk och hyllor som bara väntar på att sättas upp. :D

Nej, nu ska jag ut med Solo.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback