091014 -Gymkort -

Dagen började med att jag skjutsade älskling till jobbet, sedan for jag hem och hamna framför teven en stund. Klädde på mig och åkte till mamma. Där blev det att skriva rent och skriva ut min försdjupningsuppgift som ska vara inne senast imorrn. Så nu är den färdigskriven och ligger på mammas köksbord så hon kan läsa igenom den snabbt. Så åker jag förbi och lämnar in den imorrn.
Kvart i tolv träffade jag Anneli utanför morahälsan. Vi skulle träna bodypump, jag fick testa gratis en gång. skitroligt ju. Så nu har jag skaffat mig ett gymkort, så nu blir det brottning 2-3 ggr i veckan plus gym och olika pass. Det blir bra det. Skaffade kortet i ett halvår nu först. Så nu måste jag träna för att få valuta för pengarna. Bara det är en press för sig.
Nu sitter jag hemma, ska duscha, sen hem till mamma för att gå ut med hundarna igen. Klockan fyra ska jag hämta Jocke på jobbet för att sedan hem och laga mat och mysa framför teven.
Har jag otur blir det spinningpass kvart i sju imorrn bitti. haha.
Jaja, alltid skönt med en bra start på dagen och vad kan vara bättre än ett träningspass?

Nej, duschen nästa.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback