091012 - ♥ -

♥ Först av allt måste jag skriva GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA!

Tar det från början då.

I fredags efter jobbet kom Sofia och Daniel hit från Sandviken, det var roligt. :) Vi spela spel och kolladepå Idol och självklart var jag och Sofia ut och tog en massa kort som är tradition så fort vi träffas. xD

Lördags så var vi ner på Mora en vända och kikade. Jag handlade en mascara, var väl inte så viktigt men var rea. :D
Vi gick på helmers och fikade, hem och började se serien tusenbröder. Riktigt bra serie det. De for hem på eftermiddagen. Jag gick och lade mig, mådde inte bra.
Jocke började tvätta på kvällen där. Han är så duktigt.

Igår så vaknade vi i tid, Jocke gick ner i tvättstugan och hämtade den sista tvätten, gjorde en fuling och lät torktumlaren stå på på kvällen när man egentligen inte får tvätta.
Vi åkte till mamma och fikade. Hem och tog det lugnt resten av kvällen.

Idag har jag fått mycket gjort. Började städa när jag vaknade. Detta är vad jag gjort än så länge:

  • Vikt all tvätt
  • Städat badrummet, så luktar det citrus där.
  • Dammsugit
  • Städat köket, luktar äpple där nu
  • Handlat
  • Tömt kattlådan
  • Vattnat blommor
  • Pantat burkar
Det jag har kvar att göra är:
  • Plugga
  • Laga spagetti och köttfärssås.
Och nyss ringde de och frågade om jag ville jobba imorrn och självklart vill jag det. Så ska jobba på dagis imorrn från 9.00-17.00. Det är några timmar det. Så tur jag tog städningen idag. :)

Nu ska jag börja plugga lite. Måste bara lägga upp lite kort från helgen.


Sofia och Daniel ville leka turister, så blev en tripp till vasaloppsmålet.

I skogen och leker.

Så otroligt vackra kort. haha

De sista korten som läggs upp på denna blogg idag.
Titta på det sista kortet, det ser ut som hon flyger.
Det är självklart jag som är så duktig på att knäppa
som kan då det att se ut som det. :)

// A

Kommentarer
jocke säger:

vad duktig du är min lilla snutt :).. världens bästa.



älskar dig <33

2009-10-12 | 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback