091003 - Norrköping -

Sitter just nu i en korridor i Norrköping med min dator som sällskap. =) Kom hit igår med Frolle, han har tävlat idag. Gick inte så bra för honom, förlora första och andra. Men andra matchen gjorde han bäst, den skulle han vunnit, men så sträckte han sig mitt upp i allt. Jaja, shit happens.
Efter tävlingen så blev det träningsläger, så de tränar nu. Lat som man är så tog man inte med sig träningskläder, men det skulle jag ha gjort, för är skapligt sugen på att träna.
Skulle även ha bantat ner mig till vikten och tävlat, för hade ju lätt vunnit över de två som var med. Men men, lätt att vara efterklok.

Saknar min älskling så det är inte klokt. =( Men imorrn blir det mys med film och gottis när jag kommit hem. Har sett första filmen av Johan Falk men inte andra. Så ska se den. =)

Fick jobba i fredags med, vart en personlig assistent som blev sjuk så jag fick vika för henne. Hoppas hon är sjuk ett tag till så jag får lite jobb. elakt jag vet, men jag behöver jobb. hehe.

Nu är jag ledig från skolan i fyra veckor med, de andra är på praktik, men det behöver inte jag, för jag har redan jobbat inom äldreomsorgen ett tag. Skönt. Ska bara lämna in ett arbete så är det färdigt sen.

Nej, ska gå och kika lite mer på träningen nu.

Sträck på dig och dröm vidare att du kommer till min nivå!!

// A

Kommentarer
jocke säger:

ja du skulle ha börjat tävla igen älsk, och spöa alla som vanligt :D.. ska bli mysigt imorrnn bara du kommer hem då blire film och mys :).. saknar dig så mkt. men snart är det söndg och då kommer du hem iaf.. älskar dig så mkt snutt <3

2009-10-03 | 19:05:23
Hillevie säger:

jag har sett dom tre första johan falk om du menar Gsi och national target och vapenbröder :P. Ska kolla på fjärde ikväll :D. Leo Gaut :).

2009-10-19 | 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback