091127 - 4 dagar kvar -

Hela veckan har vart kaos, känner mig inte lugn för fem öre.
Hela lägenheten ser ut som en svinstia.
Men ska packa hela helgen så snart är den fin. :D
Ska bli så skönt att flytta.
Idag gick jag upp tidigt och fixade.
Redan vid åtta klädde jag på mig och gick upp.
Sålde bilen igår kväll oxå.
Gick vid halv tio, till ICA och handlade.
Sedan på banken och satte in pengarna för bilen.
När jag var på väg hem så ringde svärmor, hon var i Mora och hade post med sig till Jocke.
Så träffade henne och fick posten.
Nej, ska dricka upp min energidricka och sedan åka till jobbet.

När ska ni fatta att det är jag och Jocke.
Det spelar ingen roll vad ni gör eller säger,
det är vi två och kommer vara så ett tag till!
Jag skiter i er brudar som försöker förstöra,
ni som säger att det aldrig kommer hålla!
Fuck off istället.
Jag och Jocke har haft våra problem,
men alltid hittat tillbaka till varandra,
så varför skulle vi göra slut nu för?
Efter allting som har vart,
det enda som alla problem har gjort,
det är att gjort vårt förhållande starkare.
Vi kommer hålla ihop ett tag till.
För er avundsjuka jävlar,
gå och skaffa er ett liv istället för att smutskasta mitt!


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback