091123 - 8 dagar kvar -

Måndag och ny vecka då, är fortfarande stressad som fan.
Men jag fixar det nog, brukar göra det.
I helgen tränade jag då hela tiden. Benny kom från stockholm och tränade oss.
Roligt som bara den, en hel helg av bara brottning och matcher.
Men lyckades göra illa mig i armen på något sätt,
så har ont i den till och från, igår kunde jag knappt lyfta den. :S
Men blir nog bra det med.
Idag var jag till skolan helt i onödan, klockan nio träffades gruppen.
Får sedan ett sms av en från gruppen att vi behöver inte göra grupparbete,
vi ska göra det själva och redovisa i tvärgrupper. Jippie, kunde vi inte fått veta det tidigare.
Men men, shit happens. Efter skolan lekte jag privatchaffis till Anneli,
hjälpte henne hämta ett bord och lite sådant.
Fick sedan lite fika av henne.
Kom hem vid tre, hann vara hemma en timme innan jag hämtade älskling på jobbet och for till Orsa,
skulle lämna en soffa som Mikael fått. Var till Farmor och hälsade på lite.
Det var trevligt.
Jag och Jocke skulle få en soffa av henne om vi ville ha den i gästrummet.
Hoppas den passar bra i storleken.
Plånboken är inte vidare tjock, så kan ju inte köpa en soffa hur som helst heller.
Kom hem vid åtta, då hade vi lämnat tillbaka släpvagnen och så.
Kom hem och när Jocke duschade så gjorde jag lite varm oboy med grädde till oss.
Så myste vi ner oss i soffan och kollade klart på en film.

Nu ska jag titta på tv en stund till innan det blir sängen och sova.
Ska upp tidigt imorrn, ska till skolan kvart i åtta och hämta räkningar som Jockes syster ska ta med sig.
Sedan klippa mig klockan tio, skönt att få det gjort. Kommer bli så bra.
Börjar jobba halv tolv till fyra, hem och äta, sen träna.

Om 8 dagar flyttar vi, kommer bli så bra alltså. Men lite tråkigt att inte kunna julpynta till den 1:a advent. Ska ju packa hela helgen, men får väl mysa till det i den nya lägenheten istället. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback