091118 - Känner bara paniken komma mer och mer -

Det är tre dagar sen jag skrev, men har inte haft tid.
Har haft fullt upp med skola, träning, plugga och jobb.
Fick jobb hela denna vecka, så det är skönt.
Idag har jag jobba från halv tio till fem, innan det fick jag lov att skriva färdigt ett arbete.
Kom hem från jobbet, åkte till apoteket och hämtade antibiotika åt Solo,
han har någon form av inflammation.
Men blir nog bra det med.
Har lagat mat och börjat flyttpacka nu i alla fall.

Känner bara mig stressad, men det är väl som dom säger,
har man ingen ordning och reda omkring sig så har man inte ordning i sitt liv.
Men kan inte få ordning hemma just nu, för ska ju flytta.
Men jag hatar att inte ha det snyggt runt omkring.

Nej, sängen nästa.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback