091106 - Fredag -

Fredag idag ja, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra..
En rolig sak var i alla fall att imorse hade jag ringt Jocke och sagt att han fick lov att komma hem,
han fick inte vara med Kans och shoppa och bada. Haha.
Jocke trodde jag var vaken, men har har ingen aning om vad han pratar om :D
Undrar hur många fler jag ringt till och pratat i sömnen med :D
Gick i alla fall upp vid halv tio, var pigg då.
Sminkade mig och klädde på mig.
Plockade iordning lite och sedan satte jag på Solo hans täcke och koppel,
var upp till förrådet och tog fram mina vinterskor, sen blev det promenad.
Gick till ICA, handlade lite, sedan ONOFF och hämtade ut min brors telefon.
Gratis lagning var det på den, bra det, för inte han fel att den gick sönder.
Gick till Kommunhuset och lämnade in timrapporterna,
tror jag lämnade in typ sju olika, med max två dagar på några.
Dom andra var det bara en dag på. Men men, inte mitt fel att dom vill att jag ska slösa papper.
Fick ihop ca 60 timmar i oktober månad. Bättre än inget.
Kom nyss hem, jag tror jag var blötare än Solo, för han hade täcke och jag lämna mössan hemma.
Så bara rann om mig. Men var mysigt i alla fall.
Vill ha snö och vinter.
Nu ska jag spela lite playstation, kasta dosan i väggen för jag inte klarade banan igår, så idag ska jag klara den.
Milena kommer med bussen från sin skola sen.
Då vet jag inte vad vi ska hitta på.
Ska även hämta Viktor på tåget senare i eftermiddag.

- Du ger aldrig upp va? -


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback