091105 - Ingen träning -

Idag har jag hunnit med mycket fast jag vart i skolan.
Men gick upp sex imorse för att göra klart arbetet som skulle vara inne idag.
Klädde på mig, sminka mig och fixade.
Åt frukost för att sedan åka till skolan.
Kvart över åtta ringer vårdcentralen upp,
fick bara reda på att jag skulle ringa dit jag fick vaccinsprutan,
så gjorde det och dom tyckte jag skulle komma in,
så klockan tio var jag på orsa vårdcentral.
Dom sa det jag visste dom skulle säga, vänta en vecka till och se om huvudvärken gått över.
Ovanligt, men jag fick inte träna något ifall att. Ifall att, vad dom mena med det vet jag inte.
Men var i alla fall tillbaka till skolan elva. Då hade dom börjar med redovisningen,
så den första redovisningen slapp jag.
Men den andra var jag med på och den tyckte hon om.
Det var en intervju med min mammas morbror. Tack mamma säger jag bara.
Vi slutade två idag, då tog jag en fin promenad i snöandet hem. Gud var mysigt det är med snö.
Så ikväll blir det tända ljus och the. :D Funderar på om jag ska baka scones oxå?
I alla fall, på vägen hem ser jag en hund som springer lös mitt i mora.
Mitt på vägen, kors och tvärs. Så ringde Jocke och frågade vad jag skulle göra,
men då ser jag polisen komma, så det var ju bra.
Men den bara sprang ifrån, så kom den fram till mig,
men när man sträckte fram handen så sprang den iväg.
Så hoppas dom fick fast den.

En annan rolig sak är att jag fick betyg på mitt fördjupningsarbete och slutbetyg på första kursen idag. Och jag fick VG, kan ni tänka er det? Och smart som jag är, så ropar jag ut det i hela klassen: "Va? VG, jag trodde knappt jag skulle klara kursen. haha" Jaja, jag måste väl få bli glad i alla fall.

Men känner av en person i min studiegrupp som tar sådan energi. Sprider bara negativ energi i gruppen hela tiden. Anti mot allt, tycker vi fått för lite tid och bla bla bla.. Är det inte bara att göra det bästa av situationen då!?

Nej, nu ska jag diska, byta kattsand i kattlådan, bädda sängen, och lite småplock. Men känner mig inget pigg på att fixa här hemma, för ska snart börja packa inför flytten. Längtar :D


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback