091104 - Trött -

Kom hem vid åtta igår, gick ganska snabbt hem från Örebro.
Är stolt över mig själv som lörde en släpvagn med 200-400 kg övervikt :D
Men i Örebro blev den tom, det var skönt, för gick fortare hem då.
Kom hem vid åtta som sagt, då var det bara att lägga mig i soffan med min älskling och mysa.
Han hade vart så söt så han gjort chokladpudding,
det enda som skulle göras för vi skulle äta den var att vispa grädden.
Men blev inte att äta ngt, för jag fick magknip så jag trodde jag skulle dö.
Var bara att dra täcket över huvudet.
Men vi får väl äta den idag då, för man kan ju inte slänga den.
Jag vaknade vid åtta idag, men är slö så har tittat på en film sen jag vakna.
Nyss klätt på mig, ska dricka en kopp the och sen plugga.
Ska träffa studiegruppen tolv idag, sen börjar jag jobba ett till fyra idag.
Hoppas det droppar in lite mer jobb.
Just de, måste lämna timrapporten oxå.





Så jävla bra låt




en låt min bror spelade för mig,
hur fan kan jag ha missat den,
så jävla bra alltså.
En kille från Mora som sjunger.
haha

Nej, dags att göra lite nytta.
I helgen ska jag och älskling köpa julklappar oxå,
så man får lite gjort på den fronten med.

-Annelie-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback