091103 - Deprimerande -

Ja, det är jättedeprimerande att sitta vid datorn och se soffan med all tvätt i..
Plus att det hänger tvätt över alla garderobsdörrar.
Usch säger jag bara.
Men det är skönt att ha det tvättat, har ju börjat flyttvätta.
Alla mattor är klara, nästa gång blir det en massa annat.
Men skönt att få det gjort.
Det börjar ju dra ihop sig för flytten nu,
så ska snart börja packa faktiskt.
För då slipper man snabbpacka dagen innan.
Ska ju damma av alla sakerna också,
för i den nya lägenheten så ska det vara fint från början.
Plus att om jag inte gör det nu så blir det aldrig gjort.
Jag har nyss duschat och ätit frukost,
ska ju till Örebro idag med systerns saker.
Så ska lägga mig i soffan en stund igen innan vi ska åka.

- Everybody wants to be me -
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback