091102 - Måndag -

Igår blev det en tråkdag, med sovandes och sådant.
För jag började jobba nio igår kväll till sju imorse.
Så sju imorse åkte jag hem från jobbet och la mig för att sova.
Vaknade vid elva, för missade one tree hill igår så fick lov att se reprisen idag.
Efter det åkte jag och hälsade på Anneli.
Sedan vidare och hämtade Mikael för att skjutsa honom till mamma.
Pratade med Emilie där och vi bestämde när vi ska hämta släpvagnen ikväll.
Ska ju skjutsa henne till Örebro med alla sakerna imorrn, så ska packa imorrn och så.
Nu kom älskling hem, han har vart och handlat lite,
för jag ska laga potatisgratäng, kött och pepparsås till middag. :)
Det blir gott.
De ringde även från Mora Kommun, kunde fått jobba imorrn,
men ska ju skjutsa Emilie, så det går inte.
Men fick i alla fall jobb på onsdag, så det tycker jag om.
Nej, dags för matlagning.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback