090520 - Onsdag -

Dålig uppdatering de senaste dagarna, jag vet. xD

Måndags så jobbade jag från åtta till två, sen for jag hem till mamma, hämtade Solo. Sedan var det hem och fixade lite innan det var dags för hundkurs med Solo, det är skitroligt att lära sig hur man ska göra och se hur han utvecklas. Sedan var det hem och sovdags.

Igår var det oxå jobb från åtta till två. Sedan hem till mamma, häntade Solo. For hem och började städa och gick och handlade. Skalade lite potatis innan jag hämtade Jocke. När vi kom hem så gjorde han färdigt maten och jag plockade lite. =) Efter det var det mys i soffan som gällde. Såg desperate housewifes på kvällen där, fy fan säger jag bara. Edie dog :O.. Dåligt säger jag bara. Efter det packade vi och städade det sista innan det var sängdags.

Idag gick jag upp sex. Skjutsade Jocke till jobbet och for sen hem och sminkade mig och packade det sista. Sedan med Solo till mamma och sen till jobbet. Sitter just nu på jobbet och har lite rast. Slutar två idag, då ska jag till Orsa och hämta min lön om den är färdig. Det hoppas vi. =) Sen blir det mamma och lägga ut annons på valparna innan det blir att hämta Jocke och åka till Bynn.

Mycket planer i helgen tror jag, men skriver om det imorrn lr senare idag.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback