090515 - Fredag -

Igår var det en hektisk dag, därfö det inte blev ngt skrivande. Jag åkte hemifrån halv sju på morgonen, till mamma för att kolla valparna innan jag skulle på jobbet. Åkte ifrån mamma vid halv åtta, vidare till jobbet. Jobbade till två och sen vidare till Jockes jobb, lämna husnyckeln. Sedan åkte jag till Orsa och lämnade lägenhetsnycklarna, så skönt att vara av med den lägenheten nu. Sedan for jag till Kim och hämtade Klara och vidare hem till Helena. Satt barnvakt från tre till typ sju till Klara och Johan. Vi hoppade studsmatta och gick promenad och såg på tv. Vill oxå ha en liten en- =) Sedan åkte jag hem till Monika och hämtade pengar för ett skrivbord hon köpt av mig. De pengarna behövdes. =D Sedan vidare hem till mig, plockade upp Jocke. Sen for vi till Bynn och hämtade kläder han beställt. Han hade även beställt åt mig. Snäll han är alltså. <3 Vi åkte även hem till hans mor och hälsade på innan vi satte oss och för hem till mig igen. Så kom jag äntligen hem, vid elva på kvällen. Då städade vi undan lite snabbt för att sedan verva ner i soffan och sen sängen.

Idag gick jag upp sex, klädde på mig och för till mamma. Var med valparna en stund och sen vid halv åtta for jag till jobbet. Kort arbetsdag idag, slutade halv tolv. Då for jag och posta paket och sen hem till mamma igen och var med valparna till klockan tre. Då for jag hem till mig och städade det sista, lr ja, det ska vikas tvätt och diskas oxå med det gör jag nog imorrn när jag är ledig. Har oxå hunnit med att sola mkt i det fina vädret som är idag. Somnade en stund i solstolen hos mamma. xD. Ska snart byta lite kläder för när Jocke kommer så ska vi ner på Mora och köpa skor åt honom. Han ska vara med på någon innebandyturnering imorrn och han hade inga skor. Hoppas de vinner. hehe. Han tror i alla fall det, men har ni träffat ngn med bättre självförtoende än han? Inte jag i alla fall. haha. Ikväll ska jag och Ronja på hundkurs igen, ska bli roligt. Man lär sig mkt. Hoppas bara Solo kan lära sig det oxå. Men det kommer nog. hehe.

Är ledig i helgen så blir en lugn helg med massa film och mys.

Ngn som läser? Lr ja, det ser jag ju att det är några stycken som läser, men kommentera så jag vet vilka ni är. =)


Du suger med än aldrig förr!!

//A

Kommentarer
Mickan säger:

jag läser ju :)

2009-05-15 | 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback