090508 - Fredag -

Vaknade tidigt imorse, lr Jocke väckte mig rättare sagt. =) Han skulle ge mig ögondropparna eftersom jag inte kan ta dem själv utan jag missar bara. =P
Han åkte till jobbet vid sex, jag gick upp vid halv sju, klädde på mig, och sen satte jag mig i soffan och kika på lite one tree hill eftersom desperate housewifes får jag inte se på utan Jocke för han är oxå helt inne i det nu xD.
Sedan skulle jag åka till jobbet, fast först till mamma och lämna Solo, på vägen dit upptäcker jag att jag inte har min plånbok med mig, så då lånar jag pengar av mamma så jag kan tanka. Så far jag till statoil, men jag ville se hur långt jag kom på bensinen jag hade i tanken, så jag tanka bara dunken. Åker ifrån statoil, kommer typ till Torino då jag upptäcker att min telefon är borta, stannar bilen, och letar. Men hittar den inte, ska då åka tillbaka till statoil och kolla om den är kvar där. Och då får jag bensinstopp på bastubacksbron, haha. Så får tanka i dunken jag tankade och då ser jag telefonen på golvet därbak. Lyckad morgon.
Jaja, shit happens tänker jag, åker till jobbet, hinner inte mer än komma till noretskolan (6:orna i Nusnäs har slöjd där på fredagarna) så går brandlarmet. Min morgon kunde fan inte ha vart värre. haha.
Jobbade i alla fall till klockan halv tolv typ, åkte hem till mamma och hämtade Solo. Vidare till återvinninsgrejen och lämnade min kläder som jag inte ska ha kvar för de är för stora. Så blev jag av med dom oxå.
Hem och ner till tvättstugan och slängde i första maskinen tvätt. Sedan dammsög jag hela lägenheten, stoppade undan alla sakerna. Ställde in disken i skåpen och bäddade ihop sängen.
Ställde mig sen i duschen och gud vad det var skönt att duscha idag. Klädde på mig och ner i tvättstugan för andra omgången.
Sedan satte jag mig här framför datorn. Ska strax vattna min blommor och sen sminka mig lite, tvätta färdigt och vänta på älsklingen. <3



A.Rosenson <3 J.Åsberg

- En del fattar ju inget, vad är det som är så svårt? Psyket nästa!! -


// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback