090507 - Dåligt med uppdatering -

Ja, vart dåligt med uppdatering de senaste dagarna. Men kan skriva lite nu.

I måndags jobbade jag först till två, sen for jag hem och fixa lite snabbt innan jag for till mamma för att vara hundvakt åt valparna. Erica kom dit en vända oxå. Var trevligt att träffa henne lite. =) Vid sex for jag upp till träningen och tog lilla träningen och sen for jag tillbaka till mamma, duschade och kika på valparna. For hem vid halv tio och pratade med älsklingen min i telefon och sedan la jag mig och sov.

Tisdags jobbade jag till två då med, for sedan hem, bytte om till träningskläder och tog det lugnt framför en fin tv-kväll med dhw. La mig vid tio. =)

Onsdags morse kom älskling till mig vid sex på morgonen, han vill vara hos mig och vara sjuk. =P Jag for till jobbet, kom hem därifrån vid tre. Då åkte jag och älsk till Orsa och städade ur mitt förråd så nu är lägenheten i Orsa helt färdigurplockad. Är så skönt. Sedan for vi till mamma och spelade lite klockan med Peter och Viktor. Självklart vann jag =P.. Handlade lite sen och köpte pizza till middag, ingen av oss orkade laga mat. =D

Idag gick jag upp i tid och klädde på mig och fixade. Hade cykeln med till jobbet för de hade slöjddag, så sammanlagt har jag cyklat typ 2,5 mil idag, så det får bli min träning. Ska snart duscha lite snabbt och klä på mig. Älsk kommer vid fyra, då ska vi fara och handla och laga lite mat, fast vet inte vad ännu.. Märks sen.. Hockey på tv ikväll. Så det lär vi nog ska se på.

Dags att fixa lite för mig tror jag.

- Du suger, skaffa dig ett liv för i helvete -

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback