090315 - Det är över nu, han är borta -

Jag satt igår när jag kom hem och kikade lite på bdb och tänkte och tänkte och tänkte, då jag kom fram till att jag orkar inte ha ngn mera kontakt med honom.. Jag orkar inte vara den där vännen som trånar efter honom längre. Då kan jag lika gärna sluta träffa honom och umgås med honom.. Det kanske gör att jag mår bättre eller sämre.. Vem vet, nu kommer jag inte ha ngn kontakt med honom alls i alla fall och det kmr vara svårt att inte ringa, att inte smsa, men jag har inget val.. Jag måste försöka gå vidare och leva mitt liv nu.. Men jag vet inte hur jag ska orka släppa honom och gå vidare..

Kommentarer
ullis säger:

klart du kommer klara det, du får sms till mig varje gång du vill sms till han :D OKEY !? ;)

2009-03-15 | 18:14:33
Bloggadress: http://ulricad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback