090314 - Ensam hemma -

Ja, igår kom Tommy på kvällen då, och på ngt sätt så kändes det direkt han kom att det var fel, jag ville inte ha honom där och jag blev bara uttråkad.. Så jag började skicka sms till Hillevie och Petra för att komma på ett sätt att få honom att åka hem tidigt idag. Snäll som man är, men känns det fel på en gång så gör det.. I alla fall så kom Hillevie på den smarta idén att hon skulle ringa på hemligt nr och låtsas vara lillåhem så jag fick lov att jobba från tolv idag till tio ikväll och från sju imorrn bitti.. Hehe.. Sagt och gjort så gjorde hon det. Men vi kollade på en film igår kväll och han var ju trevlig och så, men mjäkig på ngt sätt och absolut inget för mig.. Sedan imorse när vi vaknade så sa jag att jag skulle åka vid halv tio-tio för fick lov att fixa en massa före jobbet. Så vid tio åkte han hem och jag handlade lite, sedan för jag hem igen och nu sitter jag här.. Vad snäll man är ibland alltså.. Men men, shit happens, det var fel bara..

Såg hockeyn igår oxå, fan att Leksand losa.. Jag satt spänd som fan de sista minuterna.. Men men, shit happens där oxå..

Nu ska jag snart äta lite frukost och sedan åka och jobba. Kommer nog hem vid fem, så är det ngn som är sugen på att se film med mig då, hör av er =)..

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback