090310 - Lek för Dig -

Allt är en lek för dig, jag fattar inte ens varför vi förlova oss när vi ändå inte höll ihop genom vått och torrt. Visst, det kan ta slut, men ett halvår efter vi förlovat oss? Då känns det som att det inte var värt det. Visst, vi kanske behövde en paus, men varför kan vi inte bygga upp det igen? Vi pratade till och med om barn, betyder inte det något? Det känns som att du leker med mig, vi gör slut, du skaffar ny och allt bråk börjar... Sedan gör du slut med henne och kommer till mig. Jag blev överlycklig, för du kom till mig onsdagen efter ni gjort slut. Du sa att du saknat mig så mkt, att du saknat min kropp, mitt skratt, att du saknat allting och att du inte aldrig riktigt kommit över mig. Jag kunde inte bli gladare. Vi skulle gå sakta fram och det förstod jag efter allt du vart med om.. Men det känns som att du inte fattat vad jag gick igenom under den tiden, för två veckor senare kunde du komma bara så där och berätta att du helt plötsligt kommit över mig, jag fatta det inte, inte efter att du sa allt det där till mig.. Vad gjorde jag för att du skulle dumpa mig igen efter två veckor? Du krossade mitt hjärta igen.. Du kommer när du vill... Du vet att jag älskar dig och inte kommer komma över dig i första taget, mår du bra av det? För jag förstår inte hur du kan komma ena dagen och säga att du saknar mig och nästa att du kommit över mig? Gör du det för att jag jämt finns där? Är det därför? För att du vet att jag kommer finnas där ett tag till oavsett vad du gör? Jag vet inte vad jag ska göra snart.. Vi pratade om så mkt, så mkt drömmer, så mkt planer om framtiden... Helt plötsligt räknas jag inte med någonstans...
Jag är din leksak du gör vad du vill med känns det som...

Kommentarer
Hillevie säger:

Du kommer fixa de här! Förhoppningsvist så får du svar på allt du behöver ha svar på =). Kämpa vidare <3

2009-03-11 | 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback