090309 - Missfoster -

Det är vad jag är, ett psyksiskt stört jävla missfoster som håller fast i det gamla så hårt jag kan och lyckats inte släppa och gå vidare.. Jag hatar detta och vill inte ngt mera.. Jag är inte värt ett skit och det är inte mer än rätt.. Jag gör allt jag kan för att gå vidare men jag kan inte.. Jag klarar inte av det.. Jag önskar jag gjorde det.. Jag vill inget mera än att bli så stark så jag kan be dig fara och flyga och säga att jag glömt dig.. Att jag aldrig mer vill ha dig.. Jag önskar det så mkt, men jag klarar inte det.. Då tar jag hellre det jag kan samtidigt som jag drömmer drömmar om dig, om hur du skaffar ngn annan och det blir som förut.. Men denna gången mår du inte dåligt över det, denna gången står du och skrattar mig rätt upp i ansiktet och säger att jag var ett stort misstag och om du kunde så skulle du göra det ogjort.. Jag hatar rädslan för att det ska bli som förut, jag hatar rädslan om hur allt kommer bli sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback