090309 - Lösenord -

Ja, jag har nu valt att lösenordskydda min blogg, för vem som helst ska inte kunna läsa den, jag är less på det. Dels så ska inte barnen jag jobbar med komma in på den, för de har inget med mitt privatliv att göra. Och likadant Jockes ex. Jag är så less på att hon ska kunna läsa allt om mig och vad jag gör och hur jag mår. Eftersom att ju sämre jag mår, desto bättre mår hon och det nöjet vill jag inte längre ge henne. OCh har gjort likadant på min bdb av samma skäl. Så fan ta den som får lösenordet och sedan lämnar ut det!

Nu till helgen händelser då. I lördags vakna jag vid sju första gången, gick då upp och ut med Solo, men när jag kom in så la jag mig och sov igen. Gick upp nästa gång vid elva och då var det dags för Solo att ut igen. Kom in och satte mig framför teven och kolla på andra säsongen av one tree hill. Är ju så bra. =) Sedan blev det dags att duscha och fixa en massa, sminkade mig och fixade håret. Jocke kom vid halv sex och då for vi till mamma och hämtade en vinöppnare för jag hade ingen och skulle dricka vin xD. Sedan åkte vi och köpte pizza till mig så jag skulle få i mig lite mat, men sluta med att Jocke åt upp typ halva pizzan för jag fick inte i mig ngt mera. =P Sedan vid sju kom Ida, Mickis och Viccis till mig. Ida fyllde ju 18, så det blev en kväll med singstar och förfest. Jag var inte alltför pigg på att festa, men hade ju lovat. Men var ganska roligt.. Vid tio kom Johan förbi en vända och lämnade lite abint till mig. Hehe, det är gott de. Synd att det inte går att köpa på systemet. Sedan tog han Ida och dem med sig och skjutsade dom till Wasa. Kvar blev jag och Jocke. Sedan kom ngn Jonas och Björne och ngn mera och hälsade på. Var roligt. Lite med singstar blev det då. När de åkte blev det att sova för mig och Jocke. Vi vaknade vid nio och då hade Jocke tagit med in dator och det blev filmtittande hela dagen lång. Vid elva gick vi och handlade lite för att kunna laga mat senare. Sedan hem till mig igen och såg på mer film. och med film. Och helt plötsligt var klockan fem. Då lagade vi hamburgare med bröd och åt medan vi kolla på mer film. Hehe. Sedan blev klockan åtta och då såg vi på wipeout, var riktigt bra program, lätt att jag hade velat vara med. =P Sedan såg vi mer film och vid elva däckade vi. Men var en helt underbar söndag, var länge sen jag tagit det så lugnt en hel dag. Behövs mer såna dagar känner jag. Men denna helgen jobbar jag hela helgen och nästa jobbar jag lördag. Så nästa söndag blir nästa dag jag bara ska ta det lugnt. Hoppas jag. =) Nu ska jag fixa lite innan träningen börjar. Måste bara stolt säga att jag nu gått ner 20 kg. Tänkte jag skulle lägga upp lite före och efter bilder sen så ni verkligen får se skillnaden. Man tror inte det är sann alltså. =)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback