090306 - Fredag -

Hmm, I onsdag blev det inte mkt gjort, då jobbade jag från åtta på morgonen till nio på kvällen, men blir pengar. Lr jag var ledig en timme mitt på dagen och då åkte jag till Jysk och köpte gardinstång och åkte hem och satte upp den innan jag åkte vidare till jobbet.
Sedan igår så slutade jag två, då åkte jag hem till mamma, hämtade Peter och släpvagnen och så for vi till Orsa och hjälpte Monika hämta en soffa och åkte förbi mig och hämtade mina cyklar och posten. Sedan for vi till mamma, jag släppte av Peter, lånade mammas bil och for till Bynn och hälsade på Ampe och lämnade Solo. Satt kvar där ett tag och pratade, var trevligt. Sedan åkte jag hem till mamma igen och bytte tillbaka bil, jag var väl hemma hos mig vid sju. Då gick jag igenom all post och sedan duschade jag och lade mig tidigt. Men drömmer så hela tiden så blev inte mkt sova inatt.
Idag gick jag upp halv sju och klädde på mig och for och lämnade Solo hos mamma. Slutade jobba halv tolv och då for jag till mamma och hämtade Solo och mina cyklar. Åkte hem till mig och började städa. Har vikit all tvätt jag tvättat, tagit reda på disken, lagt mattor på golvet. Fryst in lite korv, köttbullar och skinka så inte det ska bli gammalt. Bädda sängen, sopade golven. (Min dammsugare är kvar i Orsa tills jag städat där). Slängt en massa sopor och sorterat alla Kalle Anka.
Gick ut med Solo via systembolaget och sedan hem. Har nyss duschat av Solo, han blev så grusig av att gå ute och sitter nu här.
Ska snart sortera alla veckorevyn och sedan göra en kopp the och bara ta det lugnt resten av dagen.

// A

Kommentarer
fia säger:

trivs du i nya lägenheten ??

jag hoppas du fortfarande har som plan att komma hit under ditt sportlov ;)

2009-03-08 | 07:13:15
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
fia säger:

oj ja manade mitt påsklov haha :P

2009-03-09 | 07:07:41
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback