090629 - Måndag -

Gick upp klockan sju imorse.
Åt frukost och tog det lugnt innan jobbet.
På jobbet blev det bad, sol och mer bad.
Slutade halv fyra, fast har timmar till halv fem,
så skriver det på lönerapporten. =)
Åkte till mamma och hämtade Solo,
sen hem och tog det lugnt.

Min bror Johan ringde när jag var hemma,
så gick dit och åt jordgubbat med mjölk.
Det var gott, och inte alls så onyttigt.
Lr mjölken är väl inte världens bästa,
men man ett ganska okej mellanmål.

Kom hem igen och la mig i soffan för det är för varmt ute.
Sedan bytte jag om och tränade mage.
Kommer garanterat ha träningsvärk imorrn.
Men det är bra, nu har jag kommit igång igen.
Ska börja skriva träningsdagbok och vad jag äter med.
Skulle ha vägt mig imorse, men det glömdes bort,
så ska göra det imorrn istället.

Men nu ska jag gå ner i vikt. Det bara är så.
Ska ha platt mage och väga 72 när jag är färdig.

En annan rolig sak hände idag,
när jag kom hem hade jag ett brev från Mora Kommun,
det var svar på om jag fick plugga till USKA lr inte i höst.
Självklart är man så bra så man börjar den 24:e augusti. =)

Men saknar min älsk, han kom hem tio igår kväll,
och for sju imorse. =( Han ska jobba i Sälen några veckor nu,
men det blir pengar för honom i alla fall.
Fick i alla fall en fin väska och ett diadem från honom igår. =)
Kommer kort sen.

Nej, nu ska jag ta min middagsdrink, duscha,
sen göra mig en kopp the och se på långfilm som börjar klockan nio.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback