090626 - Fredag -

Sitter på min balkong efter en rolig arbetsdag, det är fan kung att jobba på fritids, det är verkligen ngt jag skulle kunna göra. Eller dagis. Det känns som jag har semester dom här två veckora. Det är fint väder, vi tar med barnen ner till sjön och badar och solar med dom. Kan det bli bättre?

Fast just nu har jag väldigt tråkigt, sitter ensam hemma och har smsat alla möjliga människor, vill umgås, bada.. Ha roligt. Men de jag skickat till kan inte eller så svarar dom inte. Är väl meningen att jag ska sitta ensam hemma. Trodde det skulle bli skönt att vara ensam en hel helg, men har redan tröttnat på det.

Saknar Jocke jättemkt, på söndag kväll kommer han hem igen. Det är ju långt till dess. Men pratade med honom idag. Han hade köpt presenter till mig, tre stycken. =) tror det är kläder, men han säger inte vad för ngt. =( Men blir en rolig överraskning på söndag kväll.

Men nu orkar inte jag skriva ngt mera. Ska nog fortsätta se på tv och tråka.. Hoppas ni andra har en bra helg i alla fall. =)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback